منم خیلی کم دارم در حدی که فقط صبا دلم انگار قلقلک میشه و البته شبا موقع خواب
ایشالله هرچی هست سالم باشه خدا ببخشه به همه
من خیلی حالت تهوع داشتم پسر شد.
به اینا نیست
من هم خیلی جزئی یک هفته حالت تهوع داشتم
وایییی منم حالت تهوع ندارم یعنی دختر
آره عزیزم من اصلآ حالت تهوع نداشتم بچمم دختره
به چه چیزایی فکر میکنید
اره واسه من هیچ علائمی نداشتم دخترشد
من سر دخترم حالت تهوع نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.