۵ پاسخ

من تا هفته ۸ هیچ علائمی نداشتم

درد سینه و حساس شدنشون و تکرر ادرار و حالت تهو و کمر درد و درد های مثل پریودی

من تا سه چهار روز قبل موعد هیچی نداشتم بعدش سر درد داشتم و دل درد پریودی و حس اسهال اما اسهال نداشتم یه حالتی بود که حس میکردم چیزی خوردم مسموم شدم یه روز قبل موعد بیبی چکم مثبت شد

هیچی
همه چیز مثل ماه های دیگه بود. همش میگفتم فردا پریود میشم دیگه

سوال منم اینهه

سوال های مرتبط