خانما شما موقع خواب میشینید بعد پهلو عوض میکنید یا ن

۱۱ پاسخ

من تا روز آخر هم خسته میشدم به کمر میخوابیدم

من ن گلی همین جور پهلو ب پهلو میشم

نه بابا من همینجور میچرخم

من میشینم بعد پهلو به پهلو میشم

نه منکه خیلی اروم اول صاف میشم بعدمیچرخم

نه آروم میچرخم

نه بابا کی حوصله داره

نه بلند نمیشم همون چند ثانیه که به پشت دراز میکشم تا جابه‌جا شم انگار بهم جایزه دادن کمرم آروم میشه

نه بابا
مگه بچه به تف بنده.راحت به پهلو شو
دری وری ها رو گوش ندید

والا من نمی نشستم
ایقد ترسوندنم
ک میشینم
ولی گاهی دیگ خابم نمیفهمم،پهلو ب پهلو میشم همینطوری

من نه خیلی اروم میچرخم البته شکمم هم میگیرم

سوال های مرتبط