مامانا من هندونه زیاد میخورم ضرر نداره

۷ پاسخ

قندش بالاس دکتر من گفت افراط نکن تو خوردنش

هندوانه قندش بالاس
قند بالا هم مانع تشکیل قلب میشه
هرچیزی افراطش بده

بخور ولی زیاده روی نکن قندش خیلی بالا با یکم هیچی نمیشه

زیادیش سقط اوره

هندوانه قندش بالاست زیاد نخور

اگر قندت خوبه بخور نوش جون

ن بخور خوبه

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان فندقی🧸🐣 مامان فندقی🧸🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری