خرما زیاد میخورم ضرر نداره؟

۱۱ پاسخ

طبعش گرمه
یکی دوتا بخوری کافیه

من ک روزی سه تا میخورم😅

گرمیجات نخور

خیلی زیاد نخور فقط به خاطر اینکه شیرینه احتمال گرفتن قند هست

خرما تو بارداری خیلی خوبه
اما زیاد نخور

مراقب قندش باشه خیلی زیاده

ن دکترم سر پسرم گفت نباید زیاد بخوری لبته برا من کلا ممنوع کرد چون طبع گرم داشت و درد داشتم یکم

ویارت خرماس؟یا میخوای خودتو تقویت کنی

طبعش گرمه وزیادیش باعث شل شدن دهانه ی رحم میشه وخدای نکرده به لکه بینی میفتی

مصرف گرمی جات کم کنی بهتره هرچیزی حد انصافش خوبه

خرما که خوبه بخوری ولی زیادیشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان 🥰❤🥰🧿🥰 مامان 🥰❤🥰🧿🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا  ❤️ مامان آوا ❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری