خانوما هندونه تو بارداری ضرر که نداره؟(گوگرد)

۵ پاسخ

ن فقط یه پات باید دشویی باشه

اگر قندت نرماله مشکلی نیست

قندش بالاس بهتره خیلی کم بخوری

استاندارش نه ولی میگن مصرف زیادش تو سه ماهه دوم باعث میشه اب دور جنین زیاد شه.البته فقط شنیدم

نه چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندقی🧸🐣 مامان فندقی🧸🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان ممدزرا 😄 مامان ممدزرا 😄 هفته یازدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان 💖👶🏻🍼 مامان 💖👶🏻🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💕رادوین💕 مامان 💕رادوین💕 هفته بیست‌ویکم بارداری