خوردن فسنجون تو بارداری که ضرر نداره؟

۹ پاسخ

اتفاقا واسه حالت تهوع خوبه

ما زعفرون فراوون میزنیم اگه زعفرون نمیزنی و گردوش زیاد نیست پس زیاد گرم نیست برات.
من تو پریودی که میخورم خونریزیم زیاد میشه

ن فک نکنم

عزیزم حالت تهوع داری

به به فسنجون چه مشکلی داره بخور تا سیر بشی غذای پر خاصیت
نوش جان دهنم اب افتاد اینقدر دوست دارم

همین الان تو گوگل سرچ کردم
نه خاصیت هم داره
میخام فردا درست کنم ایشالا

چرا داشته باشه گردو رب انار مرغ مشکلی نداره که

در حد هوس بخور

نه عزیزم چه ضرری آخه وقتی همه موادش برا خودتو جنین مفیده

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری