هفته دهمم خوردن فسنجون ضرر نداره؟

۵ پاسخ

آخه چه ضرری داره😮‍💨

چرا ضرر اخه😑😑😑😑

توی همین گهواره یه مطلبی بود ک رب انار خیلیم خوبه
دیگه مرغم ک پروتئین داره گردوهم ک عالیه

نه چه ضرری .خیلی هم خوبه😁

چرا باید ضرر داشته باشه؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیستم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وسوم بارداری