سلام

خوردن فسنجون مشکلی نداره؟

۲ پاسخ

خوبه عزیزم

ن عزیزم من دو س باری خوردم خیلی دوس دارم
فقد زعفرون نداشته باشه
بقیش رب انار و گردوعه ک مفیده

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی