هندونه‌ که ضرر نداره؟☹️

۸ پاسخ

ن نداره ولی بعضی از میوه ها تو فصل خودشون استفاده بشن بهتره من هندونه باید تابستون بخورم تو بهار آلرژی دارم کهیر میزنم

چراخیلی ضررداره

ن ضرر نداره
فقط دستشویی تا صبح بغل میکنی😹😹

نه اتفاقا خیلی هم خوبه دوستان وقتی نمی دونید چرا الکی میگید ضرر داره اتفاق خیلی هم بود واسه اب بدن من از دکتر و هوش مصنوعی پرسیم گفت خیلی هم خوب

نه بخور نوش جان

اتقباض میاره

نه کی کفته این چرتا پرتا رو اخه 🥲

چ ضرری آخه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان ممدزرا 😄 مامان ممدزرا 😄 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه رنگی 🩷🎀 مامان جوجه رنگی 🩷🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی