ن نداره ولی بعضی از میوه ها تو فصل خودشون استفاده بشن بهتره من هندونه باید تابستون بخورم تو بهار آلرژی دارم کهیر میزنم
چراخیلی ضررداره
ن ضرر نداره
فقط دستشویی تا صبح بغل میکنی😹😹
نه اتفاقا خیلی هم خوبه دوستان وقتی نمی دونید چرا الکی میگید ضرر داره اتفاق خیلی هم بود واسه اب بدن من از دکتر و هوش مصنوعی پرسیم گفت خیلی هم خوب
نه بخور نوش جان
اتقباض میاره
نه کی کفته این چرتا پرتا رو اخه 🥲
چ ضرری آخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.