خانوما گوشت اینا ضرر نداره تو بارداری

۴ پاسخ

هر چیزی به مقدار کم میشه خورد

نه عزیزم باید همه چی به اندازه بخوری تا همه ویتامینی بهت برسه

نه ولی زیادروی نکن خیلی زیاد نخور کم بخور همیشه بخور،فشارتو سریع میبره بالا، من هیچوقت با گوشت فشارم بالا نمیرف جدیدا با گوشت یا سوپ استخون گاو فشارم نزدیک سیزده میشه

بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💕رادوین💕 مامان 💕رادوین💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو پیام♥️🥰 مامان جوجو پیام♥️🥰 هفته شانزدهم بارداری
مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری