من با مایع ضرفشویی
با مایع شست و شو مخصوص شیشه شیر
با اب داغ و شیشه شور
بامایع یونی
من چون غذاخور شده و ظرف غذاهاشو با مایع ظرفشویی میشورم دیگه جدیدا گهگاهی میشورم وگرنه قبلش با مایع مخصوص
من با مایع استریل ولی فکر نکنم ظرفشویی بد باشه چون از قدیم همه با همون میشستن چیزیمون نشده
من مایع ظرف شویی میشورم
اصلا نشور با ظرفشویی
با مايع استريل مخصوص شيشه شير يوني
با مايع ظرف شويي بده عزيزم
با مایع استریل یونی ،میگن با مایع ظرفشویی خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.