بابا باز شرایط شما خوبه خونه خودتی من الان ۴ ماهه با یه بچه نوپا خونه مادرم و مادرشوهرم گرفتارم
یعنی دارم میمیرم ۴۵ روزه شوهرمم ندیدم کلا اسیرم بچه هر طرف میره کارشونم نداشته باشه اینا جیغ و دادشون بالاتر از بچست اعصاب برام نمونده منتظرم شوهرم بیاد برگردم خونه راحت بشم از دست همشون
وای توروخدا دعواش نکننن🥲
صبور باش
خسته اش کن
اسباب بازی چراغ دار و کوکی براش بگیر مشغول شه
از فیلمو قسمت موزیکال کودک چندتا کلیپ رو دانلود کن تو گالری افلاین حالا یا به تلویزیون وصل کن یا اگر نداری از دور با گوشی بذار مشغول شه..
ببین از چی خوشش میاد شده یه بسته دستمال کاغذی رو بذار جلوش باز کنه
کارتن پاره کنه
رو یخچال با چسب پهن یا دورو یه عالمه تیکه اسباب بازی هاشو بچسبون مشغول اون شه
یه زیرانداز بنداز چندتا کاغذ و یه بسته مداد رنگی بریز دم دستش بذار مشغول اون شه..
توروخدا صبووووری کن🥺بچه ها با قلب پاک به خواسته ما به این دنیا میان گناه دارن 💞
منم کم میارم خسته میشم ولی میگم این دورانم میگذره...
ببین اکثر بچه ها تو این سن با وسایل خونه مثل جاروبرقی یا اتو مشغول میشن.یه گوشه بذار دم دستش ۱۰ دقیقه هم برات ۱۰ دقیقه اس
حیاط دارید اگر یه ساعت عصر ببرش بذار توپ بندازه هوا هی تا خسته شه..
عصرها براش حتی گیلاس و یا هر میوه ای رو که هسته جدا میکنی خرد و ریز کن بریز تو یه ظرف بذار جلوش یکربع حداقل با اون مشغول شه
چوب شور رو بریز تو یه لیوان پلاستیکی بذار جلوش
پفیلا همینطور
اسباب بازی هایی که مثلا هواپیما باله هاش با دست تکون بخوره
عروسکی که دستش تکون بخوره بذار دم دستش بذار خودش مشغول شه.حتتتتی اگر خراب کرد دعواش نکن بشین درست کن...
بچه هایی که هوش هیجانی دارن نشان از باهوش بودنشونه.پس فقط کافیه ذهنشو خسته کنی...
یه کابینتتو ظرفایی بذار که اگر دربشو باز کرد نگران نشی.بذار بره با ظرفا مشغول شه اصن...
هممون همینیم واقعا سخته ولی خونه رو ولش کن یا شبا ک حوابید کاراتو بکن ببرش پارک بچرخونش خستش کن بزار بخوابه
بیار با بچه من بازی کنن یکم استراحت کن
منم مثل شماست شرایطم
من نزدیک مامانم هستم خیلی کم پیش میاد بچه ها رو بزارم اونجا و کمک من باشن
سعی کن هر روز یه تایمی ببریش پارک یا اگه خونه ویلایی هستی تو حیاط بازی کنه واسه خودت هم بهتره
عزیزم براش قطره ملداکس یا همون ملاتونین از داروخاخونه بگیر هروقت ک نخابید ۵ قطره بده تندی میخابه
والا من شل کردم دیگه ولی دیگه سعی میکنم زیاد سخت نگیرم
منم دو تا بچه شیر ب شیر دارم دخترم یک سال و نیمه پسرم دو ماهشه شبها تا ساعت ۳ بیدارن دست تنهام خیلی ادیت میشم خدا بهت قوت و نیرو بده همه مامانا خسته و عصبی شدیم
من بچم نمیخوابید بردمش دکتر بهم قطره ملاتونین داد یک یا دو قطره بهش میدم میخوابه ضرر نداره ویتامینم داره
بخدا قسم من بدتر از توام با دوتا بچه پسر تو شهر غریب دیونه شدم
خدایا کم آوردم رد دادم خسته شدم😥😥😥😥
عزیزم خونتون کدوم سمته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.