چقدر منی...
چقد منی. منم یدوره دارو خوردم خیلی خوب بودم. ولی عوارضش زیاد بود قطع کردم. ولی درکل الان یه دوماهیه خیلی خوبم. البته قطع بودن اینترنتا هم خیلی حالمو خوب کرد.
فک کنم اکثر مامانای امروزی کم طاقت و کم حوصله اییم / همیشه به این فکر کن که این بچه کوچیکه و هنو کاملا نمیفهمه وتنها وپناهش تویی / پس باهاش مدارا کن / بچه داری خیلی سخته ولی قطعا توام بهترینی براش
مولتی ویتامین و آهن هم بخورید
کم خونی و کمبود ویتامینا گروه ب آدمو بی حوصله و کم طاقت میکنه
برو پیش مشاور شاید ارجاعت بده به روانپزشک با دارو حل میشه افسردگی بعد زایمانت شاید هنوز مونده
منم خودم یک دوره قرص خوردم تازه فهمیدم لذت بچه داری یعنی چی
من که بخاطر همین چیزها پیش مشاور میرم. خیلی خیلی خوبه. من پسرم موقع غذاخوردن اذیتم مبکنه ، مشاور میگه وقتی بهش غذا میدی فک کن پرستارشی،
پرستار حق نداره سر بچه داد بزنه که.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.