ی دستگاهیه شبیه تب سنج لیزری با اون زردی بچه رو میگیرن و احتیاج به خون گرفتن نیست ، من خودم دو روز پیش اونجا بودم
میشه یکم راجب تست پوستی به من توضیح بدید لطفا.نمیدونم چطوریه.و اینکه هزینش اینا خیلی بالاست ؟بچه اذیت نمیشه؟
کلینیک اطفال پگاه ، سمت رسالته
بیمارستان مفرح میگیره
باز زنگ بزن بپرس جواب میدن
ولی بچه من یادمه دستگاه گزاشتن ازمایش نگرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.