سلام به همگی
دختر ما هم دیروز بدنیا اومد 🥹

۳ پاسخ

۳۷ هفته درد گرفت که رفتین ؟
دردش چجوریه؟

مبارک باشه عزیزم
سزارین بودید؟راضی بودید؟

مبارکه عزیزم چندهفته دنیااومد

سوال های مرتبط

مامان الین

🌸 مامان الین 🌸 ۲ ماهگی
مامان گل پسر🩵👶🏻 مامان گل پسر🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی
مامان سام مامان سام ۱۰ ماهگی