نه رژیم نداده دارو داده
فقط گفته خیلی باید حواست باشه خواهر منم مجرده میگه من دیگه بچه دار نمیشم من نمیتونم ورزش کنم اصن خیلی اوضاعش بده هی بهش میگم چیزی نیست
من کیست داشتم و حامله نمیشدم سه ماه قرص ال دی دکتر داد خوردم که کیستام بترکن سه ماه پشت سر هم و گفت اگه خوب نشی باید سه ماهه دیگه هم بخوری
من امروز به خواهرم دکتر گفته کیست ۶ سانتی داری
غم دنیا تو دلشه میگه دکتر گفته نه ورزش کن نه چیز سنگین بلند کن دلم براش خونه 😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.