۳ پاسخ

آره دیگه دون کن بشورش فریز کن

واسه بچت خواستی بپزی نپخته شو پوست دونه هارو جدا کن

آره دون کن بذار تو فریزر

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی