خانوما شما کی تهوع بارداریتون بهتر شد ؟؟؟

۵ پاسخ

هنوز ادامه داره

حساسیت به بوها منو کشت روزی صدبار عوق میزنم ولی بچه سالم باشه فدای سرش

عزیزم اگ نداری کلا بهش فکر نکن اگ اومدم سراغت گلاب استفاده کن ت چای اب ک تهوع بالا اوردنات شروع نکنه ک عاجز میشی

برا من نسبتا کمتر شده

وسطای ماه 4 دیگه تموم شد

سوال های مرتبط

مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری