۳ پاسخ

خون قرمز تیره معمولاً نشان‌دهنده خونی است که مدتی در رحم مانده و به‌طور کامل اکسید نشده است. این رنگ اغلب در روزهای میانی یا پایانی پریود دیده می‌شود؛ به عبارتی زمانی که جریان خون کندتر است. در اغلب موارد، خون قرمز تیره نشان‌دهنده یک روند طبیعی در چرخه قاعدگی است.

اره طبیعیه دیگه دیرو زود میشه براش گرمیانه بپز کاچی بخوره

دخترتون چندساله هست?

سوال های مرتبط