خانوما چیکار کنم بچم زردی نداشته باشه؟

۴ پاسخ

زردی رو همه میگیرن به خورد وخوراک تو هم ربطی نداره شاید ده درصد کمک کنه فقط وقتی دنیا اومد از دارو خانه قطره شیر خشت بگیر ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش بده واینکه بجای دوساعت دوساعت شیر دادن هر یک ساعت شیر بده هرچی شیربیشتربخوره دفعش بیشتر میشه وزودتر زردیشو رد میکنه به دستگاه وبستری وایناهم نمیرسه

عزیزم خنکی بخور زیاد نخواب

عزیزم یکی دو ماه اخر تا میتونی عرق کاسنی و خنکی بخور میتونی بخاطر مزه بهتر شربت کاسنی هم بخوری با کمی عسل و گلاب

الان دبگه دیره تاثیر ندارع 😐 از اول ماه نه اگ بید یا رب انار یا خیار میخوردی تاثیر داشت

سوال های مرتبط

مامان سه جوجه مامان سه جوجه ۱ ماهگی
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا ۹ ماهگی
مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۲ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی