دوستان الان وزن نینی ۲۹۰۰هست خوبه ؟

۹ پاسخ

هرچی سونو میگه وقتی دنیا میاد ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم بچه کمتره به من گفت سه کیلو هست وقتی دنیا اومد ۲۸۵۰ بود

خوبه عزیزم

اره خوبه به بهش شير خودت يا شير خشك ميدى وزنش ميره بالا

چندم زایمان می کنی

یکم کمه پروتئین زیاد بخور

آره خیلی خوبه دختر من ۲۸۵۰ بدنیا اومد

منم هم هفته تو بودم سونو گفت ۲۹۵۰

دو هفته بعدش زایمان کردم فک میکردم ۳۲۰۰ شدم اما ۲۸۵۰ بع دنیا اومد

بله نرماله، شکم اوله؟

اره عزیزم چند هفته ای دقیقا ؟

سوال های مرتبط

مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان دخترم🥹 مامان دخترم🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان مَهوا🐣🌸. مامان مَهوا🐣🌸. ۹ ماهگی