هرچی سونو میگه وقتی دنیا میاد ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم بچه کمتره به من گفت سه کیلو هست وقتی دنیا اومد ۲۸۵۰ بود
خوبه عزیزم
اره خوبه به بهش شير خودت يا شير خشك ميدى وزنش ميره بالا
چندم زایمان می کنی
یکم کمه پروتئین زیاد بخور
آره خیلی خوبه دختر من ۲۸۵۰ بدنیا اومد
منم هم هفته تو بودم سونو گفت ۲۹۵۰
دو هفته بعدش زایمان کردم فک میکردم ۳۲۰۰ شدم اما ۲۸۵۰ بع دنیا اومد
بله نرماله، شکم اوله؟
اره عزیزم چند هفته ای دقیقا ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.