تو هفته من وزن نینی ۳۱۶۵ خوبه؟

۳ پاسخ

چرا میگن باید نیم کیلو کمتر در نظر بگیری حد اقل. من برای پسرم ک سونو رفتم گفت ۳۷۰۰ اما ب دنیا آمد گفت ۳۱۰۰

اره خوبه ، برای من اولی ، این هفته ۳ بود

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی