خانوما تو هفته من وزن نینی ۳کیلو خوبه؟؟؟

۳ پاسخ

اره خیلی من الان رفتم سونو ۲۸۰۰ بود بهم ختم بارداری داد😭😭😭

خواهرم سنو36هفته اش زده بود وزن بچه3کیلو200گرم 38هفته بدنیا اومد وزن بچه 3کیلو بود مگه با اب جفت اینا وزن بچع رو بهمون میگن؟

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🐣🌸. مامان مَهوا🐣🌸. ۹ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری