خانوما وزن نینی تو ۳۲ هفته ۲۲۰۰ بود
خوبه ؟🤔😅

۱۳ پاسخ

خیلی خوبع

عالیه عزیزم.
من ۳۲ هفته سن رشد بچم نسبت به سن بارداریم ۱۷۵۰ بودش روی منحنی ۱۸
۳۲ هفته و ۵ روز ۱۸۰۰ بودش روی منحنی ۱۴
لیدی میل خوردم
۳۳ هفته و ۵ روز با وجود خوردن یکهفته لیدی میل ۲۰۸۵ شد روی منحنی ۲۴ که متاسفانه باز یکهفته عقب بود.

اره گلم من ۳۰ هفتم بود ۲۲۰۰ بود

اره من 31 هفته 5 روز 1741 بود

تپلیه انگار

اره عزیزم

عالیه چی میخوری🤰🏻

ماشاالله چه زیاد برا من ۱۷۷۰ بود

بنظرم عالی بود ماشالله🧿من ۱۸۸۷ بود ۳۲ هفته و ۱ روز

بله تپلی ماشالا

عالیه

خیلی خوبه من ۱۷۰۰ بود

اره نرماله

سوال های مرتبط

مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی