خانوما همه چی خوبه ؟
وزنش ۲۲۰۰ تو ۳۲ هفته خوبه

تصویر
۸ پاسخ

ای کی بشه برسم به ۳۰😪

اره عزیزم همه چی خوبه

بله عزیز همه چی اوکیه

بله خوبه

خوبه وزنش اگر خطای دستگاه رو هم در نظر بگیری میشه ۲کیلو بازم عالیه 🥰

خیلی خوب۷

عالیع

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان امیرعباس و زینب مامان امیرعباس و زینب ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی