خانما وزن نینی تو هفته من چند باشع خوبه

۵ پاسخ

طبیعی هستی یا سزارین

۳۸ هفته و چند روزی ؟
من ۳۸ و یک روزم
امروز رفتم سونو ۳۳۰۰ بود

بچه من چهل هفته با وزن سه کیلو دنیا اومد

دیگه باید بین سه تا سه و نیم باشه عزیزم

حالا برای تو چند بود عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۵ ماهگی
مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷👧🏻 مامان دلوین🩷👧🏻 ۳ ماهگی
مامان چشام💓🍓 مامان چشام💓🍓 ۹ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی