مامانا برای افزایش شیر چی بخورم خیلی شیرم کمه

۷ پاسخ

قرص لاکتاول بگیر با قطره شیر افزا
ماهی
خرما

عرق رازیانه میگن شیر افزاس خیلی خوبه

من شنیدم رازیانه خیلی خوبه از عطاری تهیه کن دمنوششو هر روز بخور شیر افزا هست میتونی تو گوگل سرچ کنی

آب هویج خیلی خوبه

عزیزم من لیدی میل میخورم خیلی خوبه

زیره دم کن بخور.روزانه دوازده تا لیوان آب بخور

شیرو با جو پرک قاطی کن

سوال های مرتبط