برای افزایش شیر چی بخورم خیلی کمه شیرم

۹ پاسخ

دلستر زیاد نسکافه پودر شیرافزا روزی دو وعده

پودر لیدی میل و گالاکتومید

به نظر من سالاد فصل خیلی خوبه

کاچی با چارزیره

چای و اب هویج زیاد بخور

قارچ و تخم مرغ

قرص و قطره شیرافزا هست ولی همش اسانسه معلوم نیست چیه. برو عطاری عرق شیرافزا بخر تنش عرق رازیانه و زیره و این چیزاس خیلی بهتره

سوپ جو بخور آبگوشت بدون نخود لوبیا بخور ک باز نفاخ نباشه اذیت بشی دلستر خوب اب هویچ خوبه

قرص شیرافزا اگه بچت دختره دمنوش رازیانه

سوال های مرتبط

مامان 💗پرنسس💗 مامان 💗پرنسس💗 روزهای ابتدایی تولد