بنظرم مطابق سنش خرید کن مثلا چه لزومی داره تا یک سال یا بعضیا تا ۶سالگی لباس میخرن
بنظرم مسخرست
من سایز یک سه تا ست گرفتم دوتا سرهمی
ولی سایز ۲ سه دست خونگی معمولی گرفتم راستش چون خنک ترن این دانالو اینا درسته نه پنبن ولی گرمن منم میدونم بچم گرمش داره و تحمل نداره نگرفتم شاید یکی دو دست جنس خوب برای بیرونش بگیرم سایز دو
سایز سه هم دو دست لباس خونگی بازم معمولی گرفتم
کلا لباس خونگیاشو معمولی گرفتم بیرونی فقط سایز یک گرفتم اونم بیرونی خاص نه ها😄مثلاً شلوار جین و اینا سرهمی جنس خوب برای مهمونی جایی
سایزهای بعدو گذاشتم دنیا بیاد طبق فصل انشالله
از هر سایز ۳ دست لباس و یکی دوتا سرهمی بخر
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر دغدغه رشد توانمندیهای فرزندت رو داری و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
الگو خاصی نداره هرکسی طبق نظر و سلیقه میخره و البته باید حواست به فصلی که بچه دنیا میاد باشه که مثلا اگه میخوای تابستونی بخری باید دقت کنی اون موقع چندوقتشه ولی خب به جز ست بیمارستانی من یدونه سایز یک خریدم دوتا دو سه تا سایز سه،کاپشن و چندتا لباس پاییزی و سایز بزرگ تر،ست شلوار بشور بپوش جینی گرفتم تا سایز سه داخلشه هرکدوم چهارتاست
عزیزم ما یه کانال تو بله داریم که در مورد همه این چیزا کلی توضیحات توش هست
دوست داشتی سر بزن شاید به دردت بخوره
@ninidooni
زیاد نگیر سایز ۱ و ۲ بخر چون بچه ت مثل من پاییز به دنیا میاد لباس لختی به کارت نمیاد آستین بلند و شلوار بخر.
تیکه ای بگیر
۱۹ تیکه نخر
بنظرم از هر سایزی ۲ الی ۳ تا خوبه
چون لباس رو روی تن بچه بخری بهتره
سایز صفر دو دست بخر فقط چون کوچیک میشه
سایز یک سه دست خونگی دو دست بیرونی
سایز دو دو دست خونگی دو دست بیرونی
سایز سه یه دست خونگی یه دست بیرونی
زیر دکمه ای بخر من ۳ تا گرفتم دیروز
اولیش رو ۱۰۰ خریدم گل آفتابگردان رو
دو تای بعدی رو دونه ای ۲۵۰ کلا ۳ تاش شد ۶۰۰
خیلی خوبه کلیه و پهلو هاش سرما نمیخوره لباسش بالا نمیره
لباس اگر بخوای کل سیسمونی رو بخری. از هرسایز سه دست. یعنی یک سه دست. دو سه دست. سه سه دست. سرهمی تا سایز سه یکی یا دوتا دونه. لباس زمستونی و تابستونی تا هفت سال. سرهمی گرم و پشمی. جوراب چندتا دونه. پاپوش چندتا دونه. ولی اگر خودت میخوای بگیری بنظرم اندازه استفاده ات بخر
روال خاصی نداره من اول از هر سایز دوتا گرفتم آخرا به خودم اومدم دیدم تا یک سالگیش خرید کردم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.