۹ پاسخ

اخ نگومن همین الان بابت این رفتارش تاپیک زدم دیوونه شدم آخرش میگم سکته میکنم

شکلات تنقلات بستنی اصلا نخرونده

تو این سن واقعا سخته منم بدتر از توام ولی یکم شل کن گور پدر وسایل بزار بریزه بزار خیس کنه یکم شل کن هرچی گیر بدی بدتر لج میکنه بزار بریزه بعدا که بازیش تموم شد جمع میکنی خوب طفلی ها تو خونه واقعا کلافه میسن رباط که نیستن از صب تا شب خاموش بزاریمشون کنار باید بگذرونیم چاره چیه اونا که نمیخواستن به این دنیای لجن بیان ما خواستیم

واقعا بچه های جدید اینجوری شدن یا ماها کم حوصله شدیم خدایش همه ما داریم از دست بچه هامون مینالیم

وضع هممون همینه تازه لجباز تر هم قراره بشه من برای رز خمیر بازی گرفتم خیلی راحت ترم از دست شیطونیاش امتحان کن ببین دوسداره حسابی سرگرمش میکنه

تنها نیستی عزیزم. امروز اینقدر زدم رو پام که دیگه رد دستم روی پام قرمز شده بود

من که برام مهم نیست اینجور کارها که میکنه. حساس نباش.

بخدا همه همینیم تازه من با این وضع درسم میخونم شوهرمم رو تمیزی حساسه خونه هم باید تمیز باشه همیشه
پاره ام

بچه های منم همینن من که دیگه رد دادم

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم👧🏻 مامان جانان خانوم👧🏻 ۳ سالگی
خانوما من دخترم جدیدا لجباز و سکمم دست و بزن پیدا کرده یکی دو تا کلمه بد هم میگه ک خودمون اصلا نگفتیم ولی کسایی ک میان خونه مادرشوهرم و بچه ها یاد گرفته ک ازتون کمک میخام ک بتونم این حرفا رو از سرش بندازم
ی مورد دیگ ک خیلی اذیتم میکنه دختر برادرشوهرم کلاس۳دبستان ودخترم خیلی دوسش داره ولی اون متاسفانه خیلی حسود و یسری کارا میکنه ک خودم با چشمای خودم دیدم اذیتش میکنه (لپاش رو میکشه یا موهاش رو میکشه)ولی دخترم اونموقه نمیگه ک حنانه باهام این کارو کرد ولی ب محض اینک دخترم میزندش دختره با کمال پرویی ب مامانش میگه و باتوجه ب اینک مامانش از دخترش حسودتره همون موقه میگ دخترت اصلا ادب ندارع و ب دختر من زد و اینا منم چندبار سکوت کردم و دیگ کم اوردم و بهش گفتم حنانه ک بچه نیست بعدم حتما ی کرمی ریخته ک جانان اذیتش کرده منم پری شب ی چنین موضوعی پیش اومد خونه مادر شوهرم و فرداش ب مادرشوهرم گفتم دیگ اژ این ب بعد وقتی اینا میان من بچما پایین نمیارم چون نمیخام بچم بی ادبیای بچه های اونا رو یاد بگیره و بی احترامی به خودم یا بچم بشه
بنظرتون چیکار کنم
میشه اگ نجربه ای. دارید بگید؟؟