اخ نگومن همین الان بابت این رفتارش تاپیک زدم دیوونه شدم آخرش میگم سکته میکنم
شکلات تنقلات بستنی اصلا نخرونده
تو این سن واقعا سخته منم بدتر از توام ولی یکم شل کن گور پدر وسایل بزار بریزه بزار خیس کنه یکم شل کن هرچی گیر بدی بدتر لج میکنه بزار بریزه بعدا که بازیش تموم شد جمع میکنی خوب طفلی ها تو خونه واقعا کلافه میسن رباط که نیستن از صب تا شب خاموش بزاریمشون کنار باید بگذرونیم چاره چیه اونا که نمیخواستن به این دنیای لجن بیان ما خواستیم
واقعا بچه های جدید اینجوری شدن یا ماها کم حوصله شدیم خدایش همه ما داریم از دست بچه هامون مینالیم
وضع هممون همینه تازه لجباز تر هم قراره بشه من برای رز خمیر بازی گرفتم خیلی راحت ترم از دست شیطونیاش امتحان کن ببین دوسداره حسابی سرگرمش میکنه
تنها نیستی عزیزم. امروز اینقدر زدم رو پام که دیگه رد دستم روی پام قرمز شده بود
من که برام مهم نیست اینجور کارها که میکنه. حساس نباش.
بخدا همه همینیم تازه من با این وضع درسم میخونم شوهرمم رو تمیزی حساسه خونه هم باید تمیز باشه همیشه
پاره ام
بچه های منم همینن من که دیگه رد دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.