۵ پاسخ

بچه نباید بخوره خودت اشکال نداره

منم میخورم

هیچی نمیشه. منم خوردم چند بار. چون قندش زیاده بخاطر همون گفتن نخورین. قندو میبره بالا یا کسی که دیابت بارداری داشته باشه نمیتونه بخوره

بسم الله عسل مگه چیه چرا نگرانی

وا مگه چشه من م میخورم

سوال های مرتبط