۷ پاسخ

سلام عزیزم چقددرگیر این چیزایی چرا اینقدر عیب می‌ذاری رو بچه الان اوج کنجکاوی فضولی شیطونی بچه از همه چی میخواد سردربیاره اینقدر خودتو نگران نکن

عزیزم خیلی نگران اینی چرا بنظرم از اسنپ دکتر با یا دکتر وقت بگیر و مشورت کن انقد باور کن چیزیش نیست فقط روان خودتو داری آزار میدی

خواهرزادم علاقه زیادی به چیزای چرخشی مثل پنکه داشت و الان بیست سالشه ،خداروشکر سالم وسلامته

دقیقا بچه منم همه علایمی که گفتی رو داره و شکر خدا سالمه و بچه با بچه فرق داره

عزیزم درسته یکی از علائم‌اوتیسمه ولی اگر بقیه علائم ها را هم داشته باشه میشه گفت وگرنه کنجکاوی بچگانه است

نه کلا بچه ها به چیزهای در حال حرکت یا پخش موسیقی و پخش نور داشته باشه جذب میشن نگران نباش

سوالت چبه؟ آره بچه من علاقه داشت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی