۹ پاسخ

از داروخانه بگیر بهتره

من از بهداشت اصلا نمیگیرم

مولتی فرقی نداره چه مارکی باشه ولی اهن بخاطر دندون بهتره لیپوزوفر بدی
این مولتی پدیابست هم که میگن بخدا همش تبلیغاته
مولتی ویتامینا هممممه یکی هستن
اهن هم میگم فقط بخاطر دندون

اگه دندون نداره بده،،اگه داره ک نه

آهن فقط لیپوزوفر فورت

آهنش خوبه مقدارش بالاس ولی خیلی تلخه بدخوره مث زهرمار

بهداشت همه چیش آشغاله قشنگم نده

آهنش خوب نیست ولی مولتی میگن خیلی خوبه

من آهن و مولتی بهداشت ندادم خوب نیست

سوال های مرتبط