منم زیاد دیدم تو گهواره
منم الان ۴۰ هفتم پر شده دارم صبح میرم بیمارستان ان اس تی بدم
دقیقا.خیلی خسته کننده..هیچ علایمی ندارم.
توی گهواره اینجوریه
من اکثرا پرسیدم
۹۰ درصدشون اصلا ورزش و امادگی نداشتن همشو گذاشتن هفته ۳۸ و ۳۹ شروع کردن معلومه تا ۴۱ طول میکشه
طرف نوشته بود ۲ روز دیگه تاریخ طبیعیمه الان شیاف گل مغربی میخوام بذارم👀
والا زایمان طبیعی هم امادگی میخواد باید ورزش کرد کارایی که دهانه رحم رو نرم میکنه انجام داد
وگرنه تا روز اخر میمونن و با درد وحشتناک باید به زور بچه رو بیارن
برای منم سواله😂😂
اینا فرق دارن بچه های جنگن به این زودیا نمیخوان پا به دنیا بزارن😁😁😁هرکی بهم میگفت هنوز زایمان نکردی بهش میگفتم بچه ی جنگه نمیخواد بیاد پایین
من از ۳۸ هفته میرم میدوئم هرشب میدم .پله هارم میدوام که بزام خسته شدم
دو مدلن تو گهواره ی من
یا زایمان زود رس میشه
یا انقد دلدرد نمیگیرن که با امپول فشار زایمان کنن
انگار طلسممون کردن😐🙄😂
منه بی نوا😂🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.