۹ پاسخ

خب همونه دکتر منم گفت طرز تهیش اینجوریه اول فرنی رو آماده کن خواستی خالی بده نخواستی وقتی کامل سرد شد شیر مادر یا شیرخشک بریز
من خودم فعلا دو روز خالی دادم خیلی کم برای تست حساسیت

فکر کنم زوده هنوز
الان میتونی تو فرتی برنج شیرخشک یا شیرمادر بریزی
شیر گاو زوده

شیر خودت یا شیر خشک

شیر زیر یک سال ممنوعه عریزم
فرنی بهش بده شاید منظورش فرنی بوده دکترش

مرسی

منم هنوز ندادم بهش .با آب جوش میپزم با شیرخشک رقیق میکنم

آخه دکتر گفت فرنی شیر برنج شروع کن

میگن باید شیر پاستوریزه باشه

شیر ماجان

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی