بستگی به کوچولوتون داره ، بچه با بچه فرق میکنه
دختر من خیلی درد میکرد جای واکسنش بخاطر همین خیلی بیقرار بود ولی خداروشکر تب نداشت
کمپرس سرد و گرم یادت نره ، پاراکید هم سروقت بهش بده زود خوب میشه نهایتا ۱ روز اذیت میکنه نگران نباش
اره اگر خنك نگهش داري و استامينوفن سر وقت بدي احتمال داره كه تب نكنه من دخترم اينكارارو كردم تب نكرد خداروشكر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.