خانم ها واکسن دوماهگی درد و تب داره؟؟

۲ پاسخ

بستگی به کوچولوتون داره ، بچه با بچه فرق میکنه
دختر من خیلی درد میکرد جای واکسنش بخاطر همین خیلی بیقرار بود ولی خداروشکر تب نداشت
کمپرس سرد و گرم یادت نره ، پاراکید هم سروقت بهش بده زود خوب میشه نهایتا ۱ روز اذیت میکنه نگران نباش

اره اگر خنك نگهش داري و استامينوفن سر وقت بدي احتمال داره كه تب نكنه من دخترم اينكارارو كردم تب نكرد خداروشكر

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی