مامان ها واکسن دوماهگی تب داره درسته؟؟؟

۴ پاسخ

اره اول ۴ ساعتی استامنیفن بده روبعد ۶ ساعتی

دختر من دیروز واکسن دوماهگی زد. دیروز بعد ازظهر تو خواب ناله میکرد غروب هم یکم تب داشت و‌ پاش درد میکرد بعدش دیگه اوکی شد خداروشکر. یعنی فقط دو سه ساعت سختش بود

هر۴ساعت سرساعت قطره شو بدی تبش بالا نمیره

بله.

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی