اره اول ۴ ساعتی استامنیفن بده روبعد ۶ ساعتی
دختر من دیروز واکسن دوماهگی زد. دیروز بعد ازظهر تو خواب ناله میکرد غروب هم یکم تب داشت و پاش درد میکرد بعدش دیگه اوکی شد خداروشکر. یعنی فقط دو سه ساعت سختش بود
هر۴ساعت سرساعت قطره شو بدی تبش بالا نمیره
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.