۹ پاسخ

تا ۳۷/۵ طبیعیه

شما قطره شو سره ساعت بده دوماهگی انچنان سنگین نیس

نه عزیزم تب نیست
ولی جهت پیشگیری پیشانیشو با دستما مرطوب خیس کن
استاررووهم سر ساعت بده

عزیزم بهداشت بمن گفت ۳۷‌.۵تبه اگه تا ۳۸ رفت و نتونستی کنترل کنی پاشویه و تن شویش کن حتما

آره عزیزم تب داره پنج تا روی این ها اضافه میشه

مامان آنیسا دخترت حالش چطوره
گریه هم می‌کنه ؟
دل آرا یه کم غر غر می‌کنه بیداره ولی چون قطره میخوره بیشتر می‌خوابه
برای دخترت تب نکنه هم خونه رو خنک کن لباساش هم امشب کمتر کن

فک کنم تا 37.5 تب حساب نمیشه

منم چند روز پیش فک کردم پسرم تب داره بردم بهداشت گفت نوزادا یبار بدنشون داغ میشه ولی تب ندارن

معمولا ۳۷.۵ میگن تب دارع

سوال های مرتبط