۳ پاسخ

واکسن دو ماهگی یه ذره سنگینه حتماً مراقب تبش باشید و پاراکید یا استامینوفنشو به موقع بدید و اینکه تبش اصلاً از دو روز بیشتر نشه اگر شد حتماً بیمارستان برید

تا دو روز استامینوفن بده

24 ساعت

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۲ ماهگی
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۱۶ ماهگی