خوردن خربزه در بارداری خوبه .

۶ پاسخ

آره من تو بارداری هوس کرده بودم فکر کنم بچت پسره

خواهرم وقتي باردار بود ايقد خربزه خورد ك نگو همش هوس خربزه بود جيزي نشد ولي خربزه دركل گرمه كم بخور

خاله همسرم میگفت باردار بودم هوس خربزه کردم نشستم یهو کامل به خربزه خوردم پاشدم، راحت بخور ولی کم بخور

قند بالایی داره کمتر بخور

زیادروی نشه چون گرمه

آره من شنیدم بچه خوشگل میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی
مامان آدرین پایمرد مامان آدرین پایمرد ۶ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۵ ماهگی
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 هفته سی‌وششم بارداری