آره من تو بارداری هوس کرده بودم فکر کنم بچت پسره
خواهرم وقتي باردار بود ايقد خربزه خورد ك نگو همش هوس خربزه بود جيزي نشد ولي خربزه دركل گرمه كم بخور
خاله همسرم میگفت باردار بودم هوس خربزه کردم نشستم یهو کامل به خربزه خوردم پاشدم، راحت بخور ولی کم بخور
قند بالایی داره کمتر بخور
زیادروی نشه چون گرمه
آره من شنیدم بچه خوشگل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.