دختر من وزن تولد ۳۲۰۰ بود وزن یکسالگی ۸ نیم
اصلا دنبال تپلی نباش مهم اینه ک خوب غذا بخوره
خوب بخوابه
و گریه وبی تابی نداشته باشه ب چیزای دیگه اهمیت نده مگر دکتر بگه باید تقویت کننده بخوره
عزیزم من از اول سر شیر خوردن پسرم، الانم سر غذا خوردنش خییییییلی اذیت شدم
پسرم قد و وزنش رو نموداره ولی همه میگن چرا لاغره
الان دقیقا دو روزه شل کردم، اینقد خوش میگذره😂😂😂 پسرم گرسنه میشه نق خوردن میزنه بعد ۲ تا لقمه میخوره نق نخوردن میزنه😃
ببین تو جمع وعده های روزش غلات، حبوبات، سبزیجات رو حتما جا بده. همون یه قاشقی که میخوره از نظر من و شما کمه ولی حتما سیر میشه باهاش. مثلا خرما میدی پر از مغزیجاتش بکن، تو کره حرارت بده، اینجوری اگه ۲ تا دونه هم بخوره مقویتر بوده. یا برنج و سوپهاش رو حتما عصاره قلم بریز، رو ماستش یکم سویق بریز.
اگر بی حال نیست، بازی میکنه، از نظر حرکتی اوکی هست یعنی بدنش همینقدر نیاز داره.
تاپیکم ببین
عزیزم الان هواگرم بچه غذا نمیخوره مثل خودمون میمونه بچه منم همینه همم اگه بخوان دندون در بیارن چون هوا گرم بدتر اذیت میشن و بد خوراک
مایعات خیلی بده یهش مخصوصا آب
آی گفتی حرفای خاله زنکی بدتر آدما داغون میکنه که پس چرا بچت ریزه پس چیکار میکنی این چرا ریزه بدتر آدما داغون میکنن
پسر منم یک سالش وزن تولدش ۲۳۰۰ الان وزنش ۷ونیم خیلی غصه میخورم دوس دارم تپل باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.