اصلا لازم نیست شیر شب قطع بشه من از دکتر پرسیدم
دختر من پستونک ترک کرده😂
حالا شبا چنان جیغ میکشه
خودش نمیگیرش خودشم گریه میکنه
ولی لثه هاش خیلی اذیتش میکنه
شبرم ۱۲ن مبخوره تا ۵ صبح
دختر من خودش یازده . دوازده شیر میخورع میخوابه باز حدود ساعت های 5 تا 7 بیدار میشه برا شیر
من قط کردم مامانم گفت بده بهش گناه داره
مث اسکولا گوش کردم
حالا نمدونم چکار کنم
با کمک پستونک
شیر خودتو میدی ؟؟؟؟ شب قبل خواب بهش شیرخشکبدهه
من ۱۱ شیر میدم تا ۴ صبح تو خواب بهش شیر میدم
تا جایی ک از تجربه بقیه شنیدم باید کم کم شیر قطع بکنی اول مثلا اگه سر سی دقیقه شیر میخوره کم کم تایمشو بیشتر کن
شامشو خوب بوده ک شکمش سیر بشع
میتونی بجای شیر آب بدی شبا ک ببینه آب هستن نخوره
و بجای اینکه بیدار بشع بهش شیر بدی روی پاهات یا تو گهواره تکونش بدی ساکت شه
بیخیال 😂😂
اصن امکان ندارع ، مگه بچه خودش بخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.