خانما عسل بده بدم به شاهان؟

۷ پاسخ

من از بدو تولد به دخترم عسل دادم، خدا رو شکر هیچ اتفاقی هم نیوفتاده.

خامه مشکل نداره ولی عسل و نمیدونم بعضیا میگن تا دوسال ندی بعازه

نهههه زوده،دکتر گفت بعد ۱۸ ماه

زیر یک سال که میگن اصلا ندین

آره جاش شیره انگور بده

تو اب حل کن کم بده
پزشک پسرم گفت خیلیم خوبه براش اب عسل

آره بده ولی کم بهش بده ، تست حساسیت یادت نره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
نسیم😎 نسیم😎 قصد بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان پسرم❤️ مامان پسرم❤️ ۱ سالگی