منک دست میزنم ب شکمم اصلا هیچی سفت نشده پایین شکم شله شله😶

۳ پاسخ

یکم زوده خب

من هفته شما فقط از داخل احساس سنگینی و سفتی کمی داشتم از بیرون عادی بود
از ۲۰ هفته شکم از بیرون خودشو نشون میده و بجه ارو حس میکنی هنوز زوده

چرا باید سفت بشه؟

سوال های مرتبط