دارم خل میشم یکی کمک کنه 🤣🤣
عزیزم چرا اینجوری من ۶ مهر زایمان زده مال شما ۷ مهر ،،، مال شما سومی آبی شده، مال من خط آبی دومی آخرشع،، 🤔🤣 گهواره قاطی داره؟؟
ایشالا بقیشم به خوبی و خوشی بگذره😍
إ من 6 مهر😅
الهی عزیزم ایشالله این راه باقی مونده رو طی کنی و نی نی تو صحیح و سالم بغل بگیری❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.