نه اون مونده قراره همین روزا برم
۳۷ هفته اخریشه برا وضعیت قرار گیری جنین اینکه بریچه یا نه
اگر اشتباه نکنم یدونه سونو وضعیت جنین هست ک 36هفته به بعد ایناس
فک کنم ی سونو هست برا وضعیت جنین ک ببینن سز میشی یا طبیعی همین مونده فک کنم البته اگر سونو رشد رفتی
۳۲ هفته سونو رشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.