مامانا دیگه سونو یا ازمایش نداریم اگه داریم چند هفته هست

۵ پاسخ

نه اون مونده قراره همین روزا برم

۳۷ هفته اخریشه برا وضعیت قرار گیری جنین اینکه بریچه یا نه

اگر اشتباه نکنم یدونه سونو وضعیت جنین هست ک 36هفته به بعد ایناس

فک کنم ی سونو هست برا وضعیت جنین ک ببینن سز میشی یا طبیعی همین مونده فک کنم البته اگر سونو رشد رفتی

۳۲ هفته سونو رشد

سوال های مرتبط