من با تامین اجتماعی ۶۵۰
نمیدونم ولی بدون بیمه اینجا ۷۵۰گرفتن
سلام وقت بخیر ممنون میشم آخرین تاپیک منو جواب بدید
من با سلامت ۵۰۰
همون ۶۵۰ هستش
من چند روز پیش با در خواست شخصی دادم ۶۰۰ شد
بیمه سلامت باید بری جاهای دولتی که من یبار دولتی رفتم آزمایش بدم گفتن فقط مثبت منفی میگن تیتر نمیگن دگ رفتم خصوصی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.