۷ پاسخ

یکی از آشناها پسرش خیلی بد غذاس .یه مدت یه سوزن میاورد کنارش میذاشت میگفت نخوری میزنم.

من خیلی مخالف این حرکت بودم ولی دیگه امشب بعد ۳ روز غذا نخوردن دخترم رو آوردم به این حرکت و انقد خوب جواب داد که تا آخر غذاشو خورد. سوزن نزدما فقط در حد تهدید بهش هشدار دادم نخوری میزنم

ماهان هم به شدت کم غذا شده اشتهاش کم شده هیچی ولش میکنم چقدرحرص بخورم انقدرم لاغرشده که نگو خورد خورد نخوردم نخورد

دختر منم بدغذاست یعنی طعم جدید رو قبول نمیکنه اما بعضی غذاها مثل قرمه سبزی فسنجون ماکارونی کتلت مرغ جوجه کباب کوبیده این چیزارو میخوره واسه همین هروقت لب به غذا نزنه یکی از همینارو براش میپزم
کوچولوی شما هیچ غذایی رو یعنی دوس نداره؟

نهارو شام میخوره دخترم اما صبحونه حدود ده روزه فقط شیر میخوره.چیزایی که قبلن خیلی دوست داشتو دیگه نمیخاد بخوره.میوه هرچیزی نمیخوره.غذا هرچیزی نمیخوره.درصورتی که قبلن اکثر چیزا رو میخورد.نوبت دکتر تغذیه و رشد گرفتم براش دوماه دیگه نوبت داد.امیدم ب اینه .ببرم ببینم چرا اینجور شده😔😔😔😔😔

منم الان دیگه به جنون رسیدم داد زدم

منم همینطور اصلا غذا خوردن کلا از سرش افتاده بعضی وقتا میگم چجوری از حال نمیره از گشنگی خودمم که شدم برج زهرمار از غصه غذا نخوردنش

هیچی نمیخورن کلا..خیلی ناراحت و‌عصبی میشم..بعد خودم غذا خوردنی با عذاب وجدان میخورم...منم درموندم نمی‌دونم چیکار کنم

سوال های مرتبط