منم همینطور🫠🫤
وای من امروز دیگ میخاستم بدارم برم
بخدااااا منم همینم دیگه میخوام سرمو بکوبم تو دیوار کلافه شدم بقران تازه ۲ هفته ام هست خانواده شوهرم اومدن خونه ما دیگه دارم جر میخورم بقران تو تربیت منم دخالت میکنن میخوام جیغ بنفش بکشم
بچه ها دو تا سه سالگی خیلی بد قلق و لجباز میشن منم اوایل خیلی عصبی میشدم ولی الان هر چی میخاد بهش میدم و هر جا بخاد میبرمش .اگه باهاشون بد رفتاری کنیم قطعا سیستم عصبیشون بهم میریزه وتا ابد همراهشون هست پس صبور باش و بزار دوره اش بگذره
وای دقیقا دختر من همش گریه میکنه تا یه چی میخواد همش میگه گوشی رو بده من میزنه منو اصلا دارم دیوونه میشم از دستش
وای دقیقا پسر من خیلی نق میزنه همش میزنه زیر گریه
دقیقا منم مثل تو دیگ نمیکشم با همسرم هم دعوام هزاربرار شده همش میگ با بچه اینجور رفتار کن اینجور نکن بدتر رو مخمه میگم بیا خودت نگهش دار بعد دستور بده فقط میگم فرار کنم برم
وقتی خودتم یه دندون دردی یه کمردردی داشته باشی دیگه بدترمیشه
حق داری والا یه وقتایی ادم میخواد خودشو بزنه
دختر من تازه منو هی میزنه هر جا میخواد بره میگه تو نیا 🤣
اقتضای سنشونه
دوسالگی بشدت چالش داره
میدونی انقد فشار عصبی اقتصادی رو مونه حوصله خودمون هم نداریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.